desta@desta.sk
0948 88 55 01
Slovenský jazykNemecký jazykAnglický jazy
Fulltextové vyhladávanie
Desta E 20
Značka:

Desta

Prevedenie:

priemyslové

Pohon:

Elektro

Nosnosť:

2000

Typ:

E 20

Čelné vysokozdvižný akumulátorový vysokozdvižný vozík E 20 s nosnosťou 2000 kg. V štandardnom prevedení je vybavený zdvihom 3,3 m, ale na želanie je možné "kontajnerové prevedenie" so zdvihom od 2,6 mas voľným zdvihom 1,3 m, alebo TRIPLEX až do zdvihu 6,4 m, čo umožňuje jednoduchú, rýchlu a bezpečnú manipuláciu s paletizovaným materiálom vrátane jeho stohovania do veľkých výšok. Vozíky tejto rady sa vyznačujú minimálnymi rozmermi a nadpriemernou manévrovateľnosťou. To ich predurčuje okrem iného aj pre manipuláciu v kontajneroch, vagónoch alebo v obmedzených skladových priestoroch. Nová koncepcia dizajnu bola podriadená predovšetkým ergonomickým potrebám obsluhy pri dosiahnutí vysokého štandardu estetickej úrovne. Novo použité prevody a hydraulické prvky umožnili minimálnu hlučnosť vozíka a naopak dosiahnutie veľkých prepravných výkonov

Prednosti:
veľmi malé rozmery a prejazdná výška
vynikajúca manévrovateľnosť a stabilita
jednoduchá výmena trakčné batérie pri viacsmennej prevádzke
možnosť výberu trakčných batérií s vyššou kapacitou
zdvíhacie zariadenia rôznych výšok od 2,6 m do 6,4 m
možnosť práce v kontajneroch a vagónoch
veľký voľný zdvih 1,3 m (u kontajnerového prevedenia)
ľahká ovládateľnosť všetkých funkcií
pohodlná obsluha
malá nástupná výška
dokonalá ergonometrie
možnosť ľahkého pripojenie všetkých prídavných zariadení
plnogumové pneumatiky
farebné prevedenie na prianie zákazníka
možnosť montáže osvetlenia vozíka
nezávislý pohon kolies hnacej nápravy pri použití preklápacia riadiacej nápravy spájajúce výhody troch a štvorkolesového vozíka má najmä tieto prevádzkové prednosti: minimálny polomer zatáčania a šírka pracovnej uličky-vysoká statická i dynamická stabilita pri manipulácii s bremenom, umožňujúce väčšie pojazdové rýchlosti a stohovanie vo veľkých výškach s bremenami vysokých hmotnosťou (tj vysoký prepravný výkon s vysokou mierou bezpečnosti), väčšie pohodlie vodiča na nerovnom teréne (polovica amplitúdy kmitov riadiacej nápravy), vyššia ťažná sila na závese, lepšie rozloženie nápravových

Na požiadavku: